mandag 15. november 2010

Busy busy

15 november 2010

Tenk at nå er det allerede midten av november. Tiden flyr så utrolig fort av gårde! I de siste 3-4 gymtimene har vi hatt klatring på skola. Dette er en sport som høres enklere ut en den er. For klatring går nemlig ut på å være helt sykt sterk i armene, noe jeg desverre ikke er. Klatringen vi har bedrevet har vært i en såkaldt buldrevegg, altså klatring uten sikring. Veggen er vel rundt 3 meter høy.

Klarte å klatre til toppen, og dette måtte selvfølgelig bevises!

Okei, over til helt andre ting. Er veldig busy for tiden som sagt. Dagene går for det meste i skole og jobb. Men i helga har jeg ikke hatt noen av delene å styre med, så har rett og slett ikke gjort noen verdens ting. Veldig deilig.

Igår starta jeg faktisk på å skrive en liste over nyttårsforsetter, for tror nemlig at grunnen til at jeg ikke holder mine er at jeg ikke har en rutine på det, så hvis jeg starter nå i November med litt prøving og feiling er forhåpentligvis rytmen klar til 1 januar. Håper det:)

Startet dagen idag godt med å ta en joggetur før skolestart (må nevnes at jeg ikke startet før 13:50 da) og i tillegg har jeg rydda rommet:) I hvertfall sånn litt. Se så koselig det ble:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar