søndag 31. januar 2010

OVAC

31. januar 2010

Igår var det OVAC for svømming, noe som er en veldig big deal her, det viktigste er liksom å vinne OVAC's liksom. Bussen fikk klokken 7:30, og var sikkert ikke tilbake før rundt 9 på kvelden, så det var en lang dag. Veldig lang. Var 20 forskjellige skoler med, og hver eneste event tok laaang tid. Jeg var i event nr 1, som var 200 medley, jeg svømte 50 breast. Vi kom på 2. i vårt heat. Svømte også 100 breast i event nr 19. Kom først i mitt heat. Kult eller kult? Var kjempenervøs.

Mesteparten av dagen ble brukt til å være nervøs og å sitte i en svær gymsal og vente. Tiden ble brukt til å snakke, le, ta bilder, sove, høre på musikk, se på folk, spille kort osv. Tok mange morsomme bilder:) Før selve stevnet begynte måtte også alle seniorene gå ut og stille seg i en sirkel rundt bassenget og synge nasjonalsangen. Var litt skummelt, men var så mange at jeg overlevde.
ser du meg? jeg står med døra halvveis bak meg, og ei søyle halvveis bak meg. alle i brun dress er fra jm
Okei, nå er det tid for morsomme bilder:)
haley, katie, kaisha, june
haley, june, katie

unga i store dunga. er ikke helt sikker på hva som skjer her, men er ca 5 stk fra laget

june i haley sine briller, holder de ca 5 cm forran ansiktet for å forstørre øynene mine

jm seniors. bak: clint, jc, sean, sean, andy. forran: june, shayla, caileigh, erin.


june og haley, eeendelig ferdig!
"dagens innkjøp" måtte jo ha en souvernir (?) fra da jeg kom på 1. plass(H)

Alt i alt kom jentene på 3 plass og guttene på 2 plass. De fleste på laget var mer eller mindre skuffa, men jeg var superfornøyd med både laget og egen innsats, eneste som mangla som jeg ville ha var bronsemedaljer... Menmen.

Vi stoppa å spiste på veien tilbake, pizzabuffet. De hadde dessertpizzaer også. Namnam. Var som å spise kanelsnurrer i pizzaformat.

Idag har jeg og Haley vært i bassenget (gjett hvem som var der, joda, Michael, sier jo han ikke har et liv. Hvem HENGER ved bassenget?!) uansett, vi har vært der og øvd på start, vending og pusting for the Battle of America. Den er på tirsdag. Så nå begynner det å nærme seg!

Q: Vil du se video av 100 breast (og 1. plass:D) fra OVAC?

7 kommentarer:

  1. Ja, legg ut video fra svømminga :D

    SvarSlett
  2. Jaaa, vil se video :D:D:D

    SvarSlett
  3. Ja vi vil se svømme video. Heia June.

    Klemmegjengen.

    SvarSlett
  4. You did a great job on Saturday! We are so proud of you. Hope you WIN in the "battle of America" If not, it doesn't matter. It is just for fun anyway.

    SvarSlett
  5. GLUB, GLUB, GLUB June Bug in the tub. Good Luck tomorrow. Your bestest bud. BIGGEN!

    SvarSlett
  6. Helene: Har prøvd å laste den opp, men den vil ikke, men skal prøve igjen senere:)

    Renate: Har prøvd å laste den opp, men den vil ikke, men skal prøve igjen senere:)

    Mamma og pappa: Den kommer, men den er vrang!

    Shar: Den kommer<3

    Beth & Doug: Thanks:D I DIIIID:))

    Doug: Thanks! I won:D

    SvarSlett