mandag 11. januar 2010

skolestart

11. januar 2010

Skulle egentlig skrive masse og langt og dypt om at jeg er halvveis gjennom utvekslingsåret mitt, men føler ikke for å gjøre det nå, så det kommer senere engang. Nå har skola starta etter en lang (og velfortjent) ferie. Var veldig hardt å stå opp idag etter rundt 3 timer med søvn. Fikk jo såklart ikke sove igår da, det er jo bare typisk meg.

Har startet på Eclipse, den 3. boka om Bella, Edward og Jacob. Har kommet ca midt i boka og det er veldig spennede! Gleder meg til å finne ut hvordan dette ender, og hvis jeg ikke finner den 4. boka på biblioteket imorgen kommer jeg til å kjøpe den. Så er det sagt.

Vi fikk svømmebildene idag, og til å være meg i badedrakt er jeg faktisk ganske fornøyd:)


Nå skal jeg legge meg og lese Eclipse!

Q: Hva har du gjort idag?

4 kommentarer:

  1. Heisan. Ser du er gått i lesemodus.....ja da er det ikke så lett å legge fra seg boka. Kjenner jo deg og bøkene dine. Håper du finner bok nr 4 også.Kjempefine svømmebilder.
    klem-klem.

    SvarSlett
  2. Bra blogg! Har du flere tips eg kan gjøre før eg drar til USA? :)

    SvarSlett
  3. Twilight serien er bra :) Anbefaler også The Hunger Games av Suzanne Collins!! Helt rå og vanskelig å legge fra seg!

    SvarSlett
  4. Mamma og pappa: Jaa, dere vet meg og bøker. Åpner jeg ei bok kan jeg ikke lukke den før den er lest ut! Takk:)

    Guro: Ja, er det noe spesielt du tenker på da eller?

    Anonym: Okei:) Takk for tipset! Skal sjekke det ut!

    SvarSlett