søndag 18. oktober 2009

hællæ

18. oktober 2009

Nå er det lenge siden jeg har blogget! Har ikke følt meg i bloggemodus i det siste. Men forhåpentligvis endrer det seg etterhvert, da jeg forhåpentligvis har mer og blogge om framover. Halloween står for tur, og halloween og høst-dekorasjoner har vært og se i minst 3 uker allerede. Kommer vel bare mer og mer jo nærmere Halloween vi kommer. De aller fleste har gresskar og stråmennesker og generelt rød og orange dekorasjon utenfor huset sitt. De som har halloweenpynt tar helt av. Er massevis av edderkopper, edderkoppspinn, gresskar, lys, gravplasser osv som for det meste er laget av plastikk.

Neste lørdag er det halloweenparty på skola, men skal ikke dra på det, fordi vi skal ha Aspect møte den samme dagen, og vil heller dra på det. På Aspectmøtet skal vi kle oss ut uansett, også har vi en utklednignsdag på skola, så får se om jeg skal kle meg ut da også. Ellers vet jeg enda ikke hva jeg skal på selve halloween-aften, men er jo enda en stund til.


Her trenger man ikke nødvendigvis kle seg ut som noe skummelt på Halloween, så jeg vurderer å kanskje kle meg ut som en engel, får se, har funnet noen skikkelig søte englevinger (og glorien har jeg jo allerede hehehhe). neida, men får se! Skulle egentlig dra på shopping idag, men hun ene jeg skulle med har husarrest og hun andre skulle i en bursdag, så får se.

6 kommentarer:

  1. HEI. Halloween er vel "litt"mer der enn det vi pusler med her. Du får ta litt bider så vi får se hvordan dette skal gjøres .....Husk å puss glorien din da snn at den skinner ekstra, hi-hi-hi.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Naw, du kommer til å bli den søteste engeln i gata ! <3 Du må ta bilda så vi får SE : )

    SvarSlett
  3. Mamma: ja! jess, skal prøv å ta bilda:) jauda, glorien skal pusses og alt skal bli bare fint og flott!

    Karo: no waaay?

    Thea: seff, æ kommer til å bli den (eneste). ja, skal prøv å ta bilda snuppa <3

    SvarSlett
  4. "im a barbie girl in a barbie wooooooorld ahahahah" ehe, trukke det! har en liten plan om å kle mæ ut som engel også kler en anna utvekslingsstudent som hete domenico sæ ut som djevel, så kan vi gå ilag og vær morsom og bli tatt bilda av, så blir alle glad (iallefall æ)!

    SvarSlett