tirsdag 3. februar 2009

Døgnrytme?

3. februar 09

"Vi har alle en døgnrytme - en biologisk klokke. Det gjør at vi vet når vi skal være våkne og når vi skal sove. Det har ikke reinen i Finnmark og på Svalbard. "

Tror jeg er litt feilplasert her i verden, for jeg føler meg akkurat som de reinene jeg.. Natt til mandag fikk jeg ikke sove, ikke et sekund, lå i senga og rulla, leste bok, var nede, gikk rundt, rydda osv. Men fikk ikke sove. Så mandag var jeg som en zombie på skola. Trøtt som få og helt sinnsykt uoppmerksom. Fikk meg busskort, og var å kjøpte klær, kliper osv sammen med mamma. Da jeg kom hjem var jeg helt amøbe, men venta helt til halv 9 før jeg la meg. Og sov i 11 timer. Sto opp halv 8 idag, og dro på skola.

Jeaa, det var altså litt om mitt søvnmønster for tida, ganske så fucked kan man si. Ellers kan jeg informere alle om at jeg skal til Tromsø i helga, gleder meg stort: ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar