onsdag 21. januar 2009

Slik var 2008

Stjal denne fra en blogg..

Hva gjorde du i 2008 som du aldri har gjort før?
Jeg gikk ut av grunnskola, kom inn på vgs og bestemte meg for å dra til USA.

Holdt du nyttårsforsettene dine, og vil du fortsette å holde dem i år?
For å være helt ærlig husker jeg ikke nyttårsforsettene mine. Derfor har jeg god grunn til å tro at jeg ikke har holdt de heller.

Ble noen som står deg nær mor/far?
Noen ganske nære slektninger, men ingen jeg har nær kontakt med.

Døde noen som står deg nær?
Heldigvis ikke.

Hvilke andre land har du vært i enn Norge?
Ingen, slapp bilferien til Sverige i år.

Hva ønsker du deg i 2009 som du ikke hadde/fikk i fjor?
Penger og en jobb.

Hvilken dato vil du best huske - og hvorfor?
22. november - du vet det hvis du trenger å vite det.

Hva er det største du oppnådde?
Få lov å dra til USA, og fikk dra alene (med Thea) til Trondheim.

Hva er den største fiaskoen?
Mellomnavnet mitt er fiasko. Neida, men det henger nok sammen med 22.november det ja.

Har du vært syk eller skadet?
Nei, har sikkert vært litt forkjølet osv, men ikke noe alvorlig.

Hva var ditt beste kjøp?
Flybillett til Trondheim med Thea! Og mitt beste kjøp må nok være ganske mange klesplagg. Bærbar pc og ny mobil. Strengt tatt ikkem mine penger da.

Hva brukte du mest penger på?
Trondheimtur med Thea og klassetur til Trondheim, og ferietur til Trondheim med mamma. Varierende reisested med andre ord, men Trondheim er en trivelig by..

Meg i Trondheim:


Hva gjorde deg glad?
Venner, familie, å få lov til nye ting som viser at jeg blir mer ”ansvarlig”.

Hvilke sanger vil for alltid minne deg om 2008?
Kommer ikke på noen spesielle men: The underdog Project – Summerjam kommer til å minne meg om sommer i lang tid.

Sammenlignet med samme tidspunkt i fjor, er du ..- Lykkeligere eller ulykkeligere? Lykkeligere. Definitivt. Dette henger også sammen med 22.november og ting som har skjedd i etterkant av det.
- Eldre eller klokere? Klokere. Høhø, et år skole mer.
- Rikere eller fattigere? Fattigere.

Hva gjorde du for lite av?
Venner, leve livet, slappe av og nye det.

Hva gjorde du for mye av?
Sløva, og jobba ganske mye på skola; egentlig et lurt valg..

Hvordan feiret du jul og nyttår?
Jul med familien hjemme, masse pakker og julemat for spesielt interesserte, nyttårsaften med venner hos Ida.

Var du forelsket i 2008?
Ja, var nok det.

Hva så du helst på TV?
Så ikke så mye på tv jeg da..

Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
Hater ingen.

Den beste boken du leste?Harry Potter sikkert, eller Bridget Jones kanskje?

Hva ønsket du deg- og fikk? Nye venner.
- men fikk ikke? Kjæreste: p

Den beste filmen du så?
Pretty Woman,( les: jeg og Sharon satt hos meg å tjilla med Pretty Woman, boller og saft 2 ganger på rad).

Hvordan feiret du bursdagen din?
Feiret den i år jeg.. Temabursdag hjemme.

Hvilken enkeltting ville ha gjort hele fjoråret mer tilfredsstillende totalt sett?
Nja, det har noe med en gutt å gjøre kan du tro.

Hvordan beskriver du din egen klesstil i fjor?
Vanlige klær, for første gang ever: Shorts på sommer’ n.

Hva holdt forstanden din oppe?
Thea, og mamma.

Hvilken kjendis likte du best?
Er ikke sikker, sannsynligvis en pen, mannlig skuespiller.

Hvem savner du?
Savner folk jeg mistet kontakten med etter at jeg begynte på vgs. Og ellers savner jeg hele klasse 10 b på Hunstad u fra 07/08.



Hvem var den beste nye personen du ble kjent med?
Mange, kan jo ikke si en spesiell.

Hvilken nyttig erfaring har du gjort deg?
At enkelte gutter bare er født uintelligente, og forblitt det.

Siter en sangtekst som oppsummerer året:

" Yes, I could tell you his favorite color's green
He loves to argue, born on the seventeenth
His sister's beautiful, he has his father’s eyes
And if you asked me if I love him, I'd lie.. "

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar