torsdag 15. januar 2009

Innføring av ønsketenkning

15. januar 2009

Tror jeg herved skal innføre Ønsketenkning på bloggen min. Der jeg kan poste klær og div tilbehør som hadde blitt godt mottat i mitt klesskap iallefall.

Må dessuten få informere dere alle om at den friskmeldingen igår kom litt tidlig. Dro på skola idag med nytt, friskt mot. Men allerede på vei opp trappene kom det første heteslaget. Tenkte at jeg skulle se det litt ann, så satt gjennom hele engelsktimen og trodde jeg skulle dø av temperaturforandringer,og svimmelhet. Noe med det værste jeg har vært med på. Heldigvis kom søte mamma å henta meg.

I engelsken hadde de vist sett en film som heter Crash, denne filmen hadde vi fått en hel book med oppgaver til, pluss at vi skal ha written assignment om den. Derfor fikk jeg låne filmen hjem av læreren min, så den skal jeg nok se idag ja. Har faktisk sett den før, da jeg og Theasøta mi var i Trondheim ilag, men det begynner å bli en stund siden, så like greit å friske litt opp i den. Noen andre som har sett den? Bra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar