søndag 18. januar 2009

Gamle minner

Siden min søvn er fucked, bestemte jeg meg for å slå på den stasjonære pc'en min for første gang på en del måneder. Bestemte meg så for at kanskje jeg skulle se om det var noen artige bilder der, så fant fram minnepenna, og begynte å se igjennom bildene mine. Fant ganske mye artig må jeg si. Blant annet fant jeg massevis av bilder av kjære, søte Josefine. Josefine er den gamle, nå avdøde kaninen min. Hun var, og er verdens søteste, nusseligste og teiteste kanin. Og siden jeg er i det spandable hjørnet idag skal derre få se bilde av skjønnheten.



Ellers fant jeg også et bilde jeg tok sommeren 2006, faktisk ganske fint bilde. Det er tatt i nærheten av Røros, da jeg var på landsleir der, og i den forbindelsen var på haik. Var sykt heldig med været, og dette vil jeg påstå er et av mine bedre bilder. Som skap-hobby"fotograf".



Det 3. bildet jeg fant er sannsynligvis tatt på Parken 08, og det flotte motivet er ingenting mindre enn Maria sine støvler, mine støvler og Thea sine støvler. Må si vi hadde freshe stølver, og virkelig har skjønt dette med stil på festival altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar