fredag 23. januar 2009

Endelig helg

Nå er det endelig helg igjen! Denne uka har vært et stress, føler ikke jeg har gjort så mye foruftig, eller hatt så mange timer eller oppgaver/lekser, eller prøver. Men denne uka har rett og slett vært et slit. I dag i matematikken kjente jeg et ekstremt behov for ferie, faktisk var dette behovet så stort at det eneste jeg skreiv på denne dobbel-timen med matte var " 4.20 Oppg. a) " Fantastisk flott arbeidsinnsats og effektivitet. Helt enestående.. Kremt, ja.


Ellers hadde jeg naturfagsprøve på mandagen, den gikk helt greit håper jeg, og spanskprøve igår, har ingen formening om den. Ellers må jeg snakke med en rådgiver, siden jeg ikke vet hva som skjer med matte og spansk til nesteår, siden jeg er i USA da, og det bare kommer til å stå " godkjent år i USA " på 2.året, og matte og spansk er avgangsfag 2.året, så blir da karakteren fra 1,året stående som standpunktkarakter? Ehhe >< Tror jeg må til rådgiver. For jeg skal ta p-matte 2.året, mens jeg er i USA liksom, slik at jeg ikke trenger ha mer matte når jeg kommer tilbake fra USA. Lurt? Ja, lurt.

Ellers har jeg planer om å leke nerd denne helga, skal gjøre engelsk, skrive om Crash, og geografilekse, som egentlig var til tirsdag 13.januar. Sånn er det.

Hvis jeg noen gang vinner i lotto har jeg lyst å se pingviner.. De ser så koselige ut! Skikkelig søte, tror jeg skal få meg en pingvin-venn. Bare se:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar