tirsdag 20. januar 2009

En god dag

Idag er herved en god dag! Tiltross for at jeg sto opp klokken 5 idag for å se Crash, som jeg ikke hadde sett enda.. For så å ikke finne noen ark jeg trengte, dra på skola for å ha geografi vil jeg si at dette er en god dag. Jeg har faktisk flere grunner til det, nemlig. For det første fikk vi ikke lærer i naturfagen, så vi kunne gå hjem 2 timer før vi egentlig skulle, og jeg slapp å vente lenge på bussen, jeg spiste god middag idag, Barack Obama ble president i USA og dermed verdens mektigste mann, virkelig et framskritt om jeg får si det selv, og i tillegg dro jeg til Karoline for å spise og lage muffins og snakke shit. Dritbra!



Muffinene ser litt deformerte ut, men slapp av, er bare Karoline som har laga di<3


Og jeg har ikke engang nevnt at jeg skal til Kypros med E.T :D

4 kommentarer:

  1. muffinsan mine e veldig bra <333333

    SvarSlett
  2. Jeppp, og litt olivenolje må såklart til ! <3

    SvarSlett
  3. æ likte de! vi må gjøre det igjen snart
    -a

    SvarSlett
  4. Di va kjempegod, og vi spiste sånne på skola idag også - funka fett !

    Ja, ka med vafla eller kakao endag? :D

    SvarSlett